Blog

Zde jsou mé postřehy. Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit. Mým jediným cílem v této části je INSPIROVAT.

  • PROJEKTY – VITEÁLY – POSLANECKÉ KOMISE – VZTAH

    13. 2. 2017

    Po minulém postřehu o „nepohřbených firemních mrtvolách“ jsem dostal mnoho reakcí. Za a) lidé psali, že jsem se trefil do černého, za b) přišly dotazy, co to vlastně dělá s lidmi a za c) co se s tím dá dělat… O tom, co způsobují nikdy ukončené interní projekty, se pokusím se odpovědět ve 3 metaforách…

  • KAŽDÁ FIRMA MÁ SVÉ NEPOHŘBENÉ MRTVOLY

    19. 1. 2017

    Ne, že by se po firemních chodbách nebo mezi stoly oupnspejsů pohybovali nějací Neživí, to opravdu ne. Mám na mysli projekty. Většina firem, které znám, má spoustu Zombie projektů. To se tak vyhlásí projekt, stanoví se jeho cíle, nominuje se projekt tým, přidělí se zdroje… A pak to někde vyšumí. Možná se cestou zjistí, že smysl projektu nebyl až tak užitečný a šlo jen o něčí emancipaci či pocit důležitosti.

  • O firemní neúctě 2

    5. 12. 2016

    Toho obchodníka znám 20 let. Jeden z nejlepších co jsem potkal. Minule byl na kurzu schlíplý, tak jsem se zeptal, co se děje. Můžu se na to vykašlat, zněla jeho slova, zákazníci mě považují za rohožku, credit risk blokuje obchody na nichž jsem pracoval několik měsíců a co chvíli přijde někdo z novým reportem nebo procesem…

  • O firemní neúctě 1

    1. 12. 2016

    Možná to znáte. Obchod nadává na oddělení, které zajišťuje dodávku. Produkt management na obchod, který není schopen nic prodat. A aktivity HR nebo kontrolingu nechápe vůbec nikdo. K čemu vlastně ty ostatní potřebujeme?

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 8. část

    17. 11. 2016

    Máme za sebou první schůzku, návštěvu divadla, odpoledne na inlajnech a první intimní večer. A řekli jsme jí: “Miluji tě!“. JE SNADNÉ V TOMTO OKAMŽIKU USNOUT NA VAVŘÍNECH. Je to jako v obchodě, když máte za sebou první realizaci, která dopadla dobře a čekáte, že zákazník bude sám od sebe od vás nakupovat celé portfolio.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 7. část

    29. 2. 2016

    Tak jsme uspěli. Sbalili jsme. A teď chceme říct: „Miluji tě!“. Ale ono se to miluji tě, dá říct různými způsoby. A různými způsoby se také slyší. Není totiž tolik podstatných těch osm písmen, ale situace a způsob jakými je řekneme. Ono říci miluji tě po velké hádce nebo strašném průšvihu má jinou hodnotu, než při romantické noci za svíček, šumění moře (nebo alespoň bubnování dešťových kapek na okenní parapet). Říká se tomu síla okamžiku A KAŽDÁ ŽENA, CHCE TO SVÉ MILUJI TĚ, SLYŠET JINAK!

 
+420 608 919 260

Kontaktní formulář