Blog

Zde jsou mé postřehy. Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit. Mým jediným cílem v této části je INSPIROVAT.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 6. část

    25. 2. 2016

    Kdo poslouchá, nebo se nedej bože třeba i ptá, získá spousty informací. A co teď s nimi? Mnoho obchodníků získá tolik informací, že se jich zalekne a uteče. Mnoho mužů získané informace nevnímá a dál si vede svoji naučenou sebeprezentaci.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 4. část

    10. 2. 2016

    Asi jako každý muž jsem mnohokrát slyšel: „Ty si se mnou vůbec nepovídáš. Vyprávěj mi, co jsi celý den dělal.“ Od té doby, co je lidstvo lidstvem a má řeč, a možná ještě předtím, je zvyklé si vyprávět. Představte si jeskyni, lidi sedící kolem ohně a historky, které zní. Všichni vědí, jak nejlepší lovec zabil medvěda a sdílí se to z generace na generaci. Všichni si váží náčelníka, který pravidelně vypráví, jak zahnal konkurenční tlupu. Všichni uctívají ženu, která ochránila oheň ve velké bouřce.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 3. část

    22. 1. 2016

    Znáte to. Někdo nás zaujme ihned a sami vyvíjíme iniciativu, abychom byli v jeho blízkosti a mohli s ním dále komunikovat a někdo se může snažit sebevíc a má smůlu. Existují lidé, kteří nejsou od pohledu „naši“. Já se musel vždy snažit a psát básně, aby o mne holky měly zájem. Kamarád Marcel se pouze usmál a dívka, které jsem zrovna recitoval se šla bavit s ním. Ve své mužské potřebě soutěžit doufám, že jsem alespoň úspěšnější obchodník.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 2. část

    15. 1. 2016

    Mnoho obchodníků říká, že nemůže při akvizici nového zákazníka uspět, protože má stávajícího dodavatele. „Tam je zaháčkovaný XY a nedá se tam prorazit. To jsou dlouhodobý vztahy…,“ je poměrně častá odpověď obchodníka ještě předtím, než to zkusí. Podobně, jako když někdo říká: „Tu ženu nemá smysl balit. Je tak krásná, že je určitě vdaná nebo má přítele.“

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část

    1. 1. 2016

    Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám obchod a spousta věcí mi tam připadá povědomá. V každém případě z ní chci vybrat pár zajímavých momentů a upozornit vás na ně v souvislosti s BALENÍM NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ. VÍTE PROČ muž, který se rozhodl být proutníkem ČASTO NEUSPĚJE? PROTOŽE SI VYBERE ŽENY, U KTERÝCH MÁ NÍZKOU ŠANCI USPĚT.

  • Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 5. část

    1. 1. 2016

    Tak jste zaujali. Získali jste pozornost. Jste za dveřmi. Co teď? Většina obchodníků tlačí. Nejlépe říci úplně vše, co máme v hlavě a na jazyku. Jako kdyby žena nebo zákazník, o kterého usilujeme, byla paní učitelka a my ji chtěli přesvědčit o tom, co vše jsme se zvládli namemorovat. Bohužel však za dlouhý přednes naučené látky jedničku nedostaneme.

 
+420 608 919 260

Kontaktní formulář