Moji práci pro zákazníky můžeme rozdělit na dva směry. Ty směry se ovšem prolínají a velmi často je dobré je kombinovat...
Výkon, výkon, výkon. S kolegy z Towers / Sales Guru® realizujeme projekty zaměřené na zvyšování výkonu obchodních týmů nebo celých firem. Obchod a management se dá dělat intuitivně jen do určité úrovně. Pak je potřeba jasná napříč sdílená metodika, kterou jsou schopna použít všechna oddělení zapojená do obchodu. Vybrat správnou metodiku pro danou firmu a konkrétní situaci vyžaduje RACIO...
Naše práce jsou dlouhodobé projekty i jednorázové tréninky. Využíváme metodiky jako SPIN Selling, Solution Selling a Target on Account Selling.
Přírodní národy mívají dva vůdce. Náčelníka, který říká, kolik bizonů je třeba ulovit, a šamana, který udělá obřady a dá tomu smysl. Myslivci na konci honu vzdávají poctu ulovené zvěři. My splníme cíl a bez jakéhokoli rituálu je nám řečeno: "A příště +20%". Nebo nějaký projekt vyšumí do ztracena a nikdo ho rituálně neuzavře.
Firma je kmen a kmen je v antropologii mimo jiné určen společnou řečí, sdílenou mytologií a rituály.
Jako svoji užitečnost vnímám, že firmám nabízím jednoduché, ale hluboké rituály přírodních národů, které tyto situace řeší.
A MUSÍM ŘÍCT, ŽE MĚ I FIRMY TO BAVÍ!!!
Z kolika procent ovlivňují následující položky Váš výkon?
RACIONÁLNÍ – SMYSLOVÉ – EMOCIONÁLNÍ – SPIRITUÁLNÍ
O našem úspěchu často rozhoduje, jak dokážeme pracovat na všech těchto úrovních, protože se navzájem doplňují a ovlivňují.
Vědí to "LÍDŘI" přírodních kultur, kteří kombinací všech úrovní vnímání dokáží "ovlivňovat běh událostí".
Není to žádná věda, je potřeba jen trochu jiný, než zaběhlý přístup a zapojení i těch úrovní vnímání, které nám nyní připadají nepracovní.